wysłuchają opowiadania B. Szelągowskiej ,,Niezwykłe spotkanie” oraz wierszy Koczanowskiej ,,Warzywa”i W. Żaby-Żabińskiej ,,Zajączek wybiera się z wizytą”
utrwalą informacje o owocach np. śliwkach, gruszkach, jabłkach
będą segregować owoce ze względu na rodzaj
wysłuchają i nauczą się piosenki ,,Warzywa i owoce”
będą rozpoznawać owoce za pomocą zmysłów
wykonają pracę plastyczną ,,Jesienny koszyk”
będą doskonalić umiejętność przeliczania
porównają liczebność zbiorów
wykonają masażyk na plecach kolegi lub koleżanki
nauczą się prawidłowo myć ręce
TYDZIEŃ II: Zwierzęta jesienią
Umiejętności, dziecka:
wysłuchają opowiadania A. Widzowskiej ,,Zimowy sen niedźwiadka”
dowiedzą się, w jaki sposób zwierzęta przygotowują się do zimy
rozwiążą zagadkę o jeżu
wykonają pracę plastyczną ,,Jesienne zwierzęta”
będą układać rytm wg wzoru
wysłuchają i nauczą się piosenki ,,Zwierzęta jesienią”
aktywnie uczestniczą w zajęciach ruchowych i z matą do kodowania
rozpoznają i nazywają podstawowe emocje: radość, smutek, złość
TYDZIEŃ III: Moja rodzina i mój dom.
Umiejętności dziecka:
wysłuchają opowiadania E. Stadmuller ,,Ciapek i psia wróżka”
wysłuchają i nauczą się piosenki ,,Rodzina to my”
określą swój nastrój
przedstawią członków swojej rodziny
wykonają pracę plastyczną ,,Portret mojej rodziny”